A szolgáltatás előállítás megtervezése
Megterveztük és kialakítottuk a szolgáltatás előállításához szükséges folyamatokat, összhangban a minőségirányítási rendszer más folyamatainak követelményeivel. A szervezet jelenleg nem végez olyan tevékenysége, amelyben kiszállítási feladatokat kellene ellátnia.
A kliensekkel kapcsolatos folyamatok
Ide tartozik a kliensekkel való kapcsolattartás, amely (többek között) külön eljárásban került kidolgozásra. Feljegyzések készülnek a különböző megkeresésekről, a kliensek megfelelő nyomonkövetéséről.
Beszerzés
Listát vezetünk azokról a boltokról, kereskedőkről, vállalkozókról (továbbiakban: beszállítók/alvállakozók) akik a mindennapi működéshez, illetve egy-egy projekthez szükséges termékeket, szolgáltatásokat biztosítják (irodaszer, számítástechnika, nyomda…stb). Ezeket a beszállítókat/alvállakozókat értékeljük az általunk kidolgozott szempontok alapján, és a legkedvezőbb eredményt elérővel dolgozunk.
A szolgáltatás nyújtása
Szabályoztuk a szolgáltatások minőségének megfelelőségét, egy-egy projekt megfelelő azonosítását és nyomonkövetését.